Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

22.12.06

Μήτσο i need a back up.

Πριν από λίγο προσπάθησα να βγάλω μια φωτογραφία στον σταθμό του τραίνου στην Καλλιθέα, φορούσα ακουστικά και άκουγα ράδιο, κάποια στιγμή βλέπω ένα χεράκι να κουνιέται μπροστά μου. Μια μελαχρινή κοπελίτσα πιο κοντή από εμένα, (που είμαι 1,65) μου έλεγε πως απαγορεύεται. Για να μην τα πολυλογώ λοιπόν, την ρώτησα αν ο σταθμός κρύβει τα αρχεία του κράτους και εκείνη μου είπε να πάω να χεστώ και μόνο που δεν με έδειρε (σιγά τα αίματα)!!! την ίδια στιγμή λοιπόν που κάποιοι άλλοι κάνουν ένα σωρό παραβιάσεις του ποινικού κώδικα, ανενόχλητοι, εγώ με μια φωτογραφική μηχανή ενόχλησα! Καλές γιορτές σε όλους και σε όλες!!!!!!!!! ΑΑΑΑΑΑΑΑ και αν κάποιος μπορέσει να βγάλει φωτογραφία το δεντράκι στο σταθμό της Καλλιθέας με εκείνο το ωραίο backround, να μου την στείλει στο antonis.kallis@gmail.com , για να την βάλω στο blog.

Δεν υπάρχουν σχόλια: