Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

12.7.08

Φωτογραφικές ομάδες Vs εγώ




Δεν θυμάμαι αν έχω αναφέρει ξανά, ότι με την φωτογραφία ασχολούμαι από δέκα χρονών. Τα τελευταία έξι χρόνια όμως ασχολούμαι πιο συστηματικά. Σε αυτά τα έξι χρόνια προσπαθώ να
απεικονίσω μέσα από τις φωτογραφίες μου, τα πράγματα που βρίσκονται γύρο μου, χρησιμοποιώντας πέρα από την φωτογραφική μου μηχανή και το συναίσθημα μου. Σε άλλες περιπτώσεις το συναίσθημα εμπλέκεται σε μεγάλο βαθμό και σε άλλες σε μικρότερο, πάντα όμως υπάρχει και με βοηθά να γίνομαι πιο δημιουργικός. Τα χρόνια που ασχολούμαι
συστηματικότερα με την φωτογραφία, με έφεραν κοντά σε δυο ομάδες φωτογραφίας. Με την πρώτη δεν πραγματοποίησα καμία έκθεση, καθώς έφυγα πριν κάτι τέτοιο γίνει. Με την δεύτερη κάναμε μια έκθεση πέρυσι και κατόπιν με έδιωξαν. Η φωτογραφίες που βλέπεται λοιπόν ήταν η συμμετοχή μου.

2 σχόλια:

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Η φωτογραφία είναι, πράγματι, "μεγάλη αρρώστια"!

Απ' ότι βλέπω οι φώτος σου είναι σούπερ!
Γιατί σε έδιωξαν;

antonis.k είπε...

Δεν τους άρεσε η πολυφωνία. Δεν τους άρεσαν η απόψεις μου. Ήμουν εριστικός, μα πάντα δημοκρατικός! Τελικά μάλλον αυτό που δεν τους άρεσε ήταν δημοκρατία!

Χαίρομαι που σου άρεσαν η φωτογραφίες!