Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

22.2.09

Η έμπνευση χτυπά πολλές πόρτες.




Γνωρίζοντας λοιπόν, ότι η έμπνευση χτυπά πολλές πόρτες. Ανοίγω εχθές των "φωτογράφο" που πήρα μαζί με την ¨"Καθημερινή" και βλέπω πως στης βραβευμένες φωτογραφίες τις στήλης κριτική, που θέμα είχε το γυμνό, πρώτη βγήκε αυτή που βλέπετε. Τα κρατούμενα είναι τρία. Πρώτον, κατά τη γνώμη μου κακός βγήκε πρώτη γιατί δεν πρόκειται για μια φωτογραφία, αλλά για μια πρόταση που αποτελείτε από δύο φωτογραφίες και που με την βράβευση τις σαν πρώτη κλέβει τις επόμενες, που είναι και αξιόλογες κατά την γνώμη μου. Βέβαια ο κριτής δεν ήμουν εγώ, οπότε... Δεύτερον, έπρεπε να είμαι πιο δραστήριος και να στέλνω φωτογραφίες μου σε διαγωνισμούς. Τρίτο, αυτό που λείπει από την δική μου φωτογραφία είναι μερικές τρίχες!!!

Υστεριόγραφο. Από την "μικρή" εμπειρία μου σε διαγωνισμούς και όχι μόνο, έχω αποκομίσει την εντύπωση πως αν δεν είσαι ο γνωστός του γνωστού τουλάχιστον, δεν γίνεται τίποτα. (Δεν είναι καρφί για τον φωτογράφο τον οποίο διαβάζω κάθε μήνα και στον οποίο δεν έχω στείλει φωτογραφίες).

Υστεριόγραφο 2. Αν κάνω κάτι. Η βρήκα τα λεφτά και πλήρωσα ή απόκτησα γνωριμίες!
Χα χα χα που ‘σαι ρε Zappa!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: