Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

29.6.08

πρώτα σέβομαι εγώ τον εαυτό μου!

Πέρα από τις ειδικές ανάγκες που όλοι μας εχουμε, υπάρχουν και άτομα τα οποία χρειάζονται κάποιες υποδομές παραπάνω από όλους του άλλους. Επίσης, υπάρχουν άνθρωποι των οποίων η εμφάνιση δεν επιτρέπει στους άλλους να καταλάβουν ότι έχουν κάποιο πρόβλημα υγείας. Στην περίπτωση των υποδομών, είναι περισσότερο θέμα της πολιτείας να
δημιουργήσει τις κατάλληλες συνθήκες, έτσι ώστε όλοι να έχουμε δικαίωμα συμμετοχής στα πάντα. Στη δεύτερη περίπτωση, πρέπει όλοι να σκεφτόμαστε σωστά και με επίπεδο! Το μόνο που χρειάζεται είναι σεβασμός προς τους άλλους και αξιοπρέπεια! Το να κοινοποιήσω εγώ το πρόβλημα που έχω, προκειμένου να με σεβαστούν οι άλλοι, δεν είναι το πιο καλό πράγμα που μπορεί να συμβεί. Το να δείξει σεβασμό κάποιος, προς όλους τους δίπλα του και της ανάγκες τους, είναι το καλύτερο που μπορεί να συμβεί! Δυστυχώς όμως, η προσωπική μου πείρα έχει δείξει πως, τις πιο πολλές φορές δεν υπάρχει σεβασμός προς τους δίπλα μας! Το παρακάτω φυλλάδιο υπήρχε στο φεστιβάλ ντοκιμαντέρ , για άτομα και από άτομα με ειδικές ανάγκες που έγινε στο Μπενάκη. Εμένα μου το έδωσε κάποιος φίλος. Σε αυτό περιέχονται κάποια σημαντικά πράγματα. Αν έχετε όρεξη , κάντε
κλικ πάνω τους ώστε να μεγεθυνθούν και να τα διαβάσετε. Να θυμάστε πως το μόνο που χρειάζεται σε όλες τις περιπτώσεις είναι σεβασμός!!!









Δεν υπάρχουν σχόλια: