Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

7.6.08

Ορέ που παμε;;;



Με νοθευμένη βενζίνη, που την τρώει το μεταφορικό μας μέσο (που εγώ δεν έχω)και πάει κατευθείαν συνεργείο. Με λάδη με οκτάνια, για μια μαγειρική που θα απογείωση τους καλεσμένους μας. Με κανένα κανάλι να μιλά για το αλεύρι που τρώμε, που είναι εμπλουτισμένο με ουράνιο, γιατί έρχεται
από εκεί που λίγα χρόνια πριν η Αμερικανή ρίχνανε τόνους βομβών. Με το ψωμί για τοστ να κοστίζει στην Αυστρία 50 λεπτά και στην Ελλάδα 2,50 ευρώ, τηρουμένων των αναλογιών στους μισθούς. Με την γενική ακρίβεια, να γίνεται αισθητή από τον πισινό όλων μας! Η Ελλάδα διεκδικεί και παίρνει, αναμφισβήτητα τα βραβεία: αδιαφορίας! Απάτης! Αισχροκέρδειας! και χαζών ψηφοφόρων!

Υστεριόγραφο: Εγώ θα ψηφίσω Τσίπρα, γιατί σέβομαι το ότι παρόλο που είμαστε συνομήλικοί, κατάφερε να είναι αρχηγός κόμματος την ίδια ώρα που εγώ είμαι απλά ο
Αντωνάκης, της γειτονίας μου! Εύγε νέε μου!!! Σε συγχωρώ που εσύ και η ομοϊδεάτες σου, μου στερήσατε την Πενταήμερη!

Υστεριόγραφο 2: Επειδή ξέρω πως υπάρχουν πολλοί κακεντρεχής εκεί έξω. Μην
βγει κανείς και πει, πως αν ο Τσίπρας δεν συνέφερε το σύστημα, το σύστημα δεν θα τον άφηνε να φανεί. Άντε πια!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: