Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

5.10.06

τα κοκόρια των ειδήσεων. Ευχαριστω παπού!

Βάλτε όποια μέρα θέλετε, όποιο κανάλι θέλετε και δείτε τις ειδήσεις των 8. Θα τους βρείτε όλους εκεί! Αστυνομικούς, δασκάλους, καθηγητές, πολιτικούς και ποούς άλλους. Θα παρελάσουν όλοι από τις οθόνες σας και υπερασπιζόμενοι τα δικαιώματα τους, θα φαγωθούν σαν τα κοκόρια! Το πανηγύρι καλά κρατεί... ουσιαστικό αποτέλεσμα όμως μηδέν! Και εγώ έχω παράπονα από την εκάστοτε κυβέρνηση, η άποψη της τωρινής είναι πως μπορώ να ζω με 220 ευρώ το μήνα. Δεν παραπονιέμαι όμως γιατί τα λεφτά είναι λίγα, ενίσταμαι μόνο γιατί προκειμένου να μου δώσει αυτό το επίδομα το κράτος, μου κολλάει μια βούλα και με κάνει ακατάλληλο για εργασία, καθιστώντας με έτσι παγιδευμένο άνεργο (τουλάχιστον για το δημόσιο) και μάλιστα με χαμηλό εισόδημα. Όλοι ξέρουμε ποίες συνθήκες επικρατούν στον ιδιωτικό κλάδο! Κυρίες και κύριοι επί της ουσίας... Κάντε και κανένα συγκριτικό τεστ, κοιτάτε και παρα δίπλα, δεν βλάπτει! Όλοι έχουμε δικαιώματα... Μήπως να πάρουμε τα όπλα και να βγούμε στους δρόμους; Η ζωή ταραβά την ανηφόρα, φίλες και φίλοί...


Α! Με την ευκαιρία, θα ήθελα να ευχαριστήσω τον παππού μου που τα μάζευε λίγα-λίγα, κάτι που μου δίνει τώρα εμένα την άνεση να μπορώ να κάνω αυτό που μου αρέσει, να γράφω δηλαδη...

2 σχόλια:

ANDREAS KATSIKOUDIS είπε...

Οπλα δεν χρειάζονται, αλλά ναι μπορούμε όλοι να βγούμε στους δρόμους ή να κάνουμε ότι μπορούμε για κάτι καλύτερο...

antonis.k είπε...

καλύτερο για το σύνολο!