Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

4.10.06

ΟΑΕΔ

Διάλογος που έγινε ανάμεσα σε μένα και την προισταμένη του ΟΑΕΔ της οδού πειραιώς κας Καλλιόπης Σπυροπούλου.

Εγώ: καλημέρα σας! Ο πατέρας μου είναι άνεργος και επειδή αυτήν την στιγμή έχει ένα πρόβλημα με την καρδιά του (δύο αρτηρίες βουλομένες) και βρίσκεται σε καταστολή με φάρμακα, ώσπου να να κάνει αγγιοπλαστική, θα ήθελα να μου βάλετε στην κάρτα ανεργίας του, μια υπογραφή για αυτό το μήνα.

Προισταμένη: Αν είναι άρρωστος απαγορεύεται να είναι άνεργος!

Εγώ: Μου το εξηγείτε αυτό!

Προισταμένη: Αυτό που σας είπα.

Εγώ: Δηλαδη αν πεθάνει;

Προισταμένη: Τότε δεν θα χρειάζεται καν κάρτα ανεργείας!

ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ...

4 σχόλια:

Ο Καλος Λυκος είπε...

Ελλαδάρα...

Καλησπέρα σας

antonis.k είπε...

το δημόσιο είναι γεμάτο από τέτοιους!

antonis.k είπε...

καλημέρα

ANDREAS KATSIKOUDIS είπε...

Σκατά στα μούτρα τους! Πότε θα μάθουν ότι πληρώνονται για να μας υπηρετούν; (όχι δεν περιμένουμε φιλότιμο από τέτοια άτομα)